anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Delen Geplaatst: 5 juni 2004 Misschien een beetje domme vraag, maar de header functie in mijn script werkt niet. Onder windows wel, maar als ik het script op een Linux server draait werkt ie niet meer. Ik wilde gewoon na een database bewerking de gebruiker doorschakelen. Iemand een idee waarom het niet werkt? Er zijn verder geen foutmeldingen. Alvast dank, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2004 Misschien is het handig als je even laat zien hoe je header er uit ziet. Glazen bol is stuk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2004 [code:1:ac698dcdb6] if (!empty($_GET['naam']) && !empty($_GET['bericht'])) { KNIP DATABASE TOEVOEGING KNIP header("Location: index.php?nieuw=ok"); die(); } [/code:1:ac698dcdb6] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Werkt het wel als je de volledige url gebruikt? Dus [code:1:907524b5ad]header('Location: http://www.mijnsite.nl/index.php?nieuw=ok');[/code:1:907524b5ad] Vic Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Heb je niet stiekum ergens hoofd- en kleine letters door elkaar gehaald? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Misschien nog een tip... probeer eens met een simpel die("Ik ben er"); dingetje of je überhaupt tot aan die header() komt :) Vic Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2004 Volgens de PHP manual moet de 'location' header een absoluut pad hebben, geen relatief. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen