Ga naar inhoud

Mijn hdmi aansluiting wil niet werken, wat is er mis?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een een HDMI kabel aangesloten tussen mijn pc (windows 8) en mijn flatscreen tv. In het controlpanel wordt aangegeven dat er een derde scherm wordt gezien. Ik werk namelijk al met 2 schermen. Maar wat ik ook doe ik krijg geen beeld op mijn tv. Ik heb mijn tweede scherm al helemaal ontkoppeld, omdat ik las dat het wel eens kan conflicteren. Ik ook binnen mijn instelling het tweede scherm ontkoppeld. Ik heb al een update van mij ATE Radeon HD 500 gedaan. Ik wil namelijk mijn foto's en films afspelen op mijn tv. Wie kan mij helpen.
Link naar reactie
http://www.zelfaansluiten.nl/beeld-geluid/pc-aansluiten-op-tv.html Neem even rustig de stappen door, in de haast, ongeduld, voorkomende uit het enthousiasme om zo gauw mogelijk films e.d te willen bekijken, kunnen al gauw eenvoudige handelingen worden vergeten, of fouten worden gemaakt. (heeft iedereen wel eens) even het enthousiasme en ongeduld opzij zetten. maak alles weer los, (nuchter) en weer helemaal opnieuw alles van-voor-af-aan, stap-voor stap volgens instructie aansluiten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...