anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Hoi, Ik wil voor mijn website een database gaan aanmaken met een aantal gegevens van mijn bezoekers zodat ik een beetje inzicht krijg in het gebruikersprofiel van mijn website. Ik weet al hoe ik de browser-type kan achterhalen, maar ik wil ook graag de resolutie weten, weet iemand hoe dit kan in php?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 Dat kan niet, PHP is server-side en kan alleen dingen van de client te weten komen die de client zelf meestuurt. Je zult het dus met Javascript moeten oplossen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 ok, maar zou iemand mij dan misschien kunnen vertellen of ik een variabele met javascript kan vullen en die dan met php verder verwerken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 ja.. Zoals jij het zegt klopt het precies. :) t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2003 OK, bedankt, dan moet het lukken zo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen