Ga naar inhoud

Twee scriptjes tegelijk ???


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een rollover image, die werkt met een javascriptje die in de pagina zelf staat. De <a>-tag krijgt dus een mouse over en een mouse out optie (als ik het wel heb). Nu heb ik een extern js-bestand waarmee hele leuke tooltips verschijnen als je over een plaatje heengaat (dat zijn van die - meestal gele - dingetjes die ook onder plaatjes in je menu van bijv. MS Word verschijnen). Vervelende is dat ik ze wel werkend krijg over een 'gewoon' stilstaand - dus niet rollover - plaatje, maar als ik die tooltip wil plaatsen over zo'n rollover dan doet-ie het niet. Ik heb zo'n vaag vermoeden waardoor: er zijn twee mouse over's en twee mouse out's. Is er een manier waarop ik beide scripts kan combineren binnen één mouse over en één mouse out? Dus dat hij de rollover van het plaatje laat zien èn een tooltip? Thnxs, RR
Link naar reactie
[quote:633dd0eb17="teacher"]...schijden...[/quote:633dd0eb17] Leraren van tegenwoordig ;) [quote:633dd0eb17="teacher"] [code:1:633dd0eb17] <a href="" onmouseover="this.style.color='red'"; onclick="alert('hoi')">blaat</a> [/code:1:633dd0eb17] [/quote:633dd0eb17] Niet meer helemaal wakker op dat tijdstip? Dit komt meer in de goede richting: [code:1:633dd0eb17] <a href="" onmouseover="this.style.color='red'; alert('hoi')">blaat</a> [/code:1:633dd0eb17] slaap zacht ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...