anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 hoe print ik een extern tekstbestand uit (die wordt ingeladen in een swf)? Het liefst met PHP... alvast bedankt :lol: groeten, henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 Uitprinten op scherm of op de printer van de bezoeker? Dat laatste kan alleen client-side en dus nooit met PHP... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 ...snelle reactie! :o ik bedoel op de printer van de bezoeker. Maar hoezo kan dat niet? je ziet toch ook vaak een printknop om een pagina uit te kunnen printen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 [quote:6809ee9fd0="gescHENK"]Maar hoezo kan dat niet? je ziet toch ook vaak een printknop om een pagina uit te kunnen printen?[/quote:6809ee9fd0]Waar zie jij dat ik zeg dat het niet kan? Ik zeg dat het niet kan met PHP, je zult Javascript moeten gebruiken. Zoek dus eens met Google of zo naar "printing Javascript" of zo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 die print knop wordt client side uitgevoerd. php (of een andere server side taal) kan niet raden wat er op de client plaats vind. Maar: staat de print knop in de flash movie? of is er ook nog een html gedeelte? /t Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 [quote:53f14781e8]Waar zie jij dat ik zeg dat het niet kan? Ik zeg dat het niet kan met PHP, je zult Javascript moeten gebruiken. Zoek dus eens met Google of zo naar "printing Javascript" of zo...[/quote:53f14781e8] ik ging er vanuit dat je PHP bedoelde inderdaad hehehe. [quote:53f14781e8]staat de print knop in de flash movie? of is er ook nog een html gedeelte? [/quote:53f14781e8] Het gaat om een tekstbestand dat in een .swf wordt geladen. printen vanuit flash van tekst die ingeladen wordt, kan naar mijn weten niet. Er is geen HTML-gedeelte. Hier hebben jullie een voorbeeld van een pagina waar de printknop op moet komen: [url]http://www.refoweb.nl/vragen@refoweb/ahvk/ahvk1.swf[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 [quote:4f5ee00530] Het gaat om een tekstbestand dat in een .swf wordt geladen. printen vanuit flash van tekst die ingeladen wordt, kan naar mijn weten niet. [/quote:4f5ee00530] naar mijn weten wel. zoek maar eens in de handleiding naar: print() printAsBitMap() en printNum() oh en natuurlijk nog printAsBitmapNum() Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2002 ik bedoel eigenlijk de hele tekst...dus ook het gedeelte van de tekst dat je pas ziet als je naar beneden scrollt. een afdruk van wat je op het scherm ziet, is in ieder geval wel mogelijk ja. (eerder genoemde link was niet echt een goed voorbeeld :oops: ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen