anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Ik heb een form. Als ik op submit klik moet de link in een popup openen. Het gaat om dit: <form method="POST" action="/cgi-bin/story.cgi"> Dus eigenlijk moet de action in popup geopend worden. Weet iemand hoe dit moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 een target meegeven aan de form, hetzelfde dus als bij een link. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Ja, bij dat target wordt alleen een nieuw venster geopend wanneer op submit geklikt wordt. Alleen wil ik dat het nieuwe scherm (popup) in 400 x 400 wordt geopend. Is dit mogelijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Natuurlijk, als je eerst een popup opent met de juiste window name en daar naartoe submit dan zou het moeten werken. Even uit m'n hoofd: [code:1:00afda4e4d] <script type="text/javascript"> function doeEffeEenRaampjeOpen() { window.open('', 'daar', 'width=400,height=400'); return true; } </script> <form action="blabla.cgi" method="post" target="daar" onsubmit="return doeEffeEenRaampjeOpen();"> <!--rest van je form--> <input type="submit" value="verzenden" /> </form> [/code:1:00afda4e4d] p.s. Willen de heren moderators m'n berichtje nu wel laten staan :P ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 [quote:88dfa784f7="Annie"]p.s. Willen de heren moderators m'n berichtje nu wel laten staan :P ;)[/quote:88dfa784f7]Don't blame me! ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Je hebt me al aardig op weg geholpen :D Wat moet ik nu alleen bij "daar" en bij "doeeffeeenraampjeopen" invullen? Dat begrijp ik nog niet :cry: En ja ik weet het, ik ben een newbie :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 niets. de een is een functienaam en de ander een vensternaam... [size=9:da73d7a618] ik ik zal voortaan niet meer knippen als je aan het quoten bent annie... (suprised you, didn't I?)[/size:da73d7a618] t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Ja, maar nu krijg ik de melding in de popup dat hij de pagina niet kan vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Laat maar:D Ik was bij /cgi-bin/story.cgi de slash vergeten. Hartstikke bedankt allemaal:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen