Ga naar inhoud

[PHP] Foutmelding? Ik snap het niet meer...

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een progje geschreven om wedstrijdprogramma's te bekijken (Tja, een nieuw voetbalseizoen :) ). Gewoon per elftal en per week lukt dat wel, maar nu wil ik alle wedstrijden van alle elftalllen in 1 bepaalde week laten zien en dan krijg ik een foutmelding: [b:927bfa39b5]Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in c:\apache\htdocs\wedstrijdschema\include\functies.php on line 126[/b:927bfa39b5] Het zit in het volgende stukje code: [code:1:927bfa39b5] mysql_select_db('indeling'); $resultaat2=mysql_query("select * from $tabel") or die("Dit is resultaat2"); $aantal=mysql_num_rows($resultaat2) or die("Dit is aantal"); while($rij2=mysql_fetch_array($resultaat2)) { $ploeg[$rij2[id]]=$rij2[ploeg]; $tijd[$rij2[id]]=$rij2[tijd]; } echo "<hr width=400>\n"; mysql_select_db(schema) or die("Dit is selectdatabase"); $schema="schema".$aantal; echo "Het schema is: $schema\n"; $vraag2=("select * from $schema"); $aantal2=mysql_num_rows($vraag2) or die("Dit is aantal2"); //Dit is regel 126 while($rij3=mysql_fetch_array($vraag2)) { $teller2=1;[/code:1:927bfa39b5] Het ziet er misschien wat rommelig uit, maar ik ben ook maar een beginner... Iemand een idee? B.v.d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...