anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Wat is de SQL-code om een tabel op z'n geheel te kopiëren (onder een andere naam natuurlijk?) Ik zou een tabel willen opsplitsen. Dus dacht ik een kopie te maken en dan uit beide tabellen enkele records te verwijderen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Volgens mij is hier geen commando voor, [url=http://phpmyadmin.sourceforge.net]phpMyAdmin[/url] doet het door een nieuwe tabel te maken met de structuur van de te copieren tabel en dan alle data te selecteren en in de nieuwe tabel te pompen. Dus zoiets als:[code:1:1f9336548c]CREATE TABLE nieuwetabel ( ...); INSERT INTO nieuwetabel SELECT * FROM oudetabel [/code:1:1f9336548c] gebruik anders gewoon een special programma net als phpMyAdmin, dat is makkelijker ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik werk met phpMyAdmin en heb het gevonden! Als je de properties van een tabel opvraagt, kan je er onderaan een dubbeltje van laten maken!! Cool... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 [quote:039f921ebe="Aerypton 2"]Ik werk met phpMyAdmin en heb het gevonden![/quote:039f921ebe]Had dat meteen gezegd dan ;) Nu heb ik heel die code voor niks zitten intikken :( :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 Zijn er dan nog mensen die zonder werken misschien? :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen