anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik wil graag meerder variabelen uit een functie krijgen. Zo gaat het normaal ongeveer he: [code:1:26034fee3e] Function Voorbeeld(iAantal) iHelft = iAantal / 2 iKwart = iAantal / 4 Voorbeeld = iHelft End Function [/code:1:26034fee3e] En als ik dan de functie aanroep krijg ik iHelft terug. iHelft = Voorbeeld(100) Nu wil ik ook 'iKwart' graag terug. Moet ik dan een array teruggeven met meerdere waarden erin of is er een andere manier waar ik weer helemaal niet aan denk? ;) p.s.: Ja, de werkelijke functie is wat complexer hoor.. En het antwoord bestaat uit verschillende strings en integers. bvd, Elja Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Een array lijken mij de beste en netste oplossing... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Een andere optie is om de variabelen ByRef mee te sturen met de function. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen