anoniem Geplaatst: 24 juli 2002 Delen Geplaatst: 24 juli 2002 Hallo, ik bezit een textdatabase in MySQL-formaat en omdat wanneer ik deze laad in een pagina deze enorm lang wordt wil ik graag mijn database in verschillende pagina's laden met een next page knop onderaan elke pagina, of nog beter, een pagina nummering onderaan. Dus zodat er maar een vast aantal database-elementen in 1 pagina wordt geladen. (zo een beetje gelijk bij de search results van Google.) Ik zocht al een tijdje achter zo een tutorial op internet maar ik slaag er nog altijd niet in zoiets aan te treffen. Ik weet dat het iets is met het aantal rijen of het ID van je elementen. Kan iemand mij een goede site geven waar dit stapsgewijs uitgelegd is? Of wilt iemand het hier achterlaten? (ik weet het, tis moeilijk uitgelegd, maar vraag gerust achter details) Bedankt Tom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2002 Zoek eens op LIMIT in de MySQL docs... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2002 Of zoek eens op [i:9aaadd0a15]result-/recordset paging[/i:9aaadd0a15] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen