anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Delen Geplaatst: 23 juli 2002 Ik wil voor mijn werk een lokale website maken waar een aantal links in staan waarmee je veel gebruikte programma's kunt openen, zoals Word. Nu is het punt dat als je exe-bestanden linkt deze, heel correct, gezien worden als een download. Nu wil ik de stappen die gebruikers moeten doen, dus aanklikken dat je het bestand gelijk moet uitvoeren, niet hoeven te doen. Is dit mogelijk en hoe dan? Of kan het beter met een andere vorm dan HTML-based? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2002 je kunt wel met php een header maken die word pagina's opent. Je zou dan zoiets moeten maken dat die automatisch een lege pagina maakt. zoiets kan ook met pdf bestanden.... verder weet ik niet echt meer programma's wie je zo kunt openen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 probeer het eens met flash :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 dan zul je toch weinig succes hebben... met flash Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 hoezo??? als ik de cd rom van pc zone gebruik dan kan ik ook een een exe open via flash intro op de cd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 en daar heb je dus precies het verschil tussen de standalone versie van flash en de browserversie. Daarbij weet ik niet zeker of de cd van pczone met flash of director is gemaakt. Daarnaast is er vanaf flash mx nog het een en ander veranderd met betrekking tot exec, maar daar lees ja [url=http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/fscommand_projectors.htm]hier[/url] meer over Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 ja het is flash want als je op esc drukt dan zie je dat het een flash player is Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen