anoniem Geplaatst: 17 juli 2002 Delen Geplaatst: 17 juli 2002 bestaat er een mannier om een de positie van een layer afhankelijk te maken van een image (via coords bv) net zoals een imagemap... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2002 niemand???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2002 heb je [url=http://www.xs4all.nl/~ppk/js/findpos.html]hier[/url] iets aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2002 [quote:53d5f647d5]Curiously, the only browser that executes this script flawlessly is Netscape 4. Otherwise the script has flaws in all browsers. See below for more information.[/quote:53d5f647d5] WOW! :) Verder is de vraag onbegrijpelijk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2002 wat wil je er precies mee? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2002 ik zal het verder uiteenzetten... om een layer altijd op dezelfde plaats te hebben binnen een tabel gebruik ik nu zo'n omslachtig javascript :( Nu vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om een layer afhankelijk te maken van een image dmv coordinaten. Zoals een imagemap. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 kan je dan niet gewoon een relative layer gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 hoe werkt dat ? relative layers? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 [quote:8a91259a8f="swiers"]hoe werkt dat ? relative layers?[/quote:8a91259a8f]Zie 1 van de 3 miljard html tutorials... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 zeg nou eerst eens gewoon wat je wilt bereiken.. (en niet door je vraag te herhalen, want daar schiet niemand iets mee op). Wil je aan de hand van de coordinaten in een plaatje, als je er met de muis overheen gaat een layer positioneren? Zodat, als je links op het plaatje bent de layer op een andere plek staat dan als je rechts op het plaatje bent? Dan gaat position:relative niet werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 ok ik heb een image in een tabel. In die tabel staat een layer met daarin een tekst. Nu wil ik dat die layer altijd op dezelfde plaats blijft staan tegenover de image in de tabel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 hmzz... ik vat het nog steeds niet (ik ben niet zo slim) is het plaatje elke keer anders van afmeting? Als de layer elke keer op dezelfde plek staat waarom maak je er dan een niet gewoon een stukje in een tabel van?? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 http://users.pandora.be/sagen/orgel/voorstel1.html heel de site is een image en de test die je ziet staan zit in een layer en die layer moet altijd op dezelfde positie staan. nl in het kadertje op die image... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 ik heb de oplossing al gevonden... toch bedankt voor jullie reacties !! ps ik heb de image in een absolute layer gezet en de tekst in een tweede layer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 ok nu snap ik het.... maar je hat ipv dat plaatje toch ook een tabel kunnen gebruiken met wat kleurtjes erin...?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2002 ja maar dan had ik de image moeten slicen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen