anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Hoi allemaal, Ik wil in PHP de mail-server de opdracht geven een bepaald mailtje op een bepaalde tijd te laten verzenden. We maken gebruik van het programma SENDMAIL. Is dit mogelijk??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Je zal dan met cron (onder Unix/Linux) of met één of ander programma onder Windows het script op die bepaalde tijd moeten uitvoeren. Een script kan moeilijk zomaar actief worden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Ik heb weinig verstand van PHP, maar volgens mij kun je het wel met een scriptje uitvoeren als je veel bezoekers op je pagina hebt. Je zou dan op een pagina een soort check kunnen uitvoeren: - is het later dan een bepaald tijdstip - is het script nog niet uitgevoerd vandaag (opslaan in een textbestand of database (lijkt me) Als deze beide waar zijn voer je het e-mail versturen script uit, anders niet. Misschien niet de netste oplossing, maar zou toch goed moeten werken.. Elja Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2002 [quote:31a435f625="Elja Trum"]Als deze beide waar zijn voer je het e-mail versturen script uit, anders niet. Misschien niet de netste oplossing, maar zou toch goed moeten werken..[/quote:31a435f625]Tenzij je bergen mails moet versturen, dan zit die bezoeker te wachten en te wachten... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen