anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Delen Geplaatst: 5 juli 2002 (PHP) Ik heb een formulier gemaakt in php en als je het formulier verzend dan stuurt het formulier een e-mail naar mijn adres. Nadat het formulier verzonden is moet er een nieuwe pagina geladen worden met een bedank tekst. weet iemand hoe dit moet?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Nadat (!!) je die mail gestuurd hebt: [code:1:5d5198dd18]header("location: nieuwepaginawaarinikjebedankvoorhetinvullenvanmijnformulier.html");[/code:1:5d5198dd18] Let wel op dat je voor de header geen enkele output naar de client gestuurd mag hebben, dus ook geen spatie voor <?php enzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Bill gates: Let wel op dat je voor de header geen enkele output naar de client gestuurd mag hebben, dus ook geen spatie voor <?php enzo. Dat snap ik ff nie??? valt e-mail verzenden onder output? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Nee. Die mail komt toch niet bij de gebruiker op z'n scherm? ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 aaaah zooo maar bedankt het werkt al Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen