anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Delen Geplaatst: 2 juli 2002 >------- ASP ----------< Ik heb een poll gemaakt alleen nu zit ik met het probleem dat ik een beveiliging wil hebben zodat mensen niet 2 keer kunnen stemmen. Ik heb het nu geprobeert met cookies maar dat werkt niet sppr goed:( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 Ja en wat wil je nu? Je meldt niet in welke taal je het wilt en dit heeft wel heel erg veel weg van een scriptrequest (en dat mag niet, zie [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=60076]hier[/url]). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 euhmmm ASP misschien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 Ik snap je vraag niet echt. Wil je dat we hier een script plaatsen ofzo? Volgens mij mag dat niet. Lijkt daarom slim om je vraag goed te stellen zodat ie duidelijk is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 [quote:62d1100043="manonholterman"]euhmmm ASP misschien[/quote:62d1100043]Moeten wij dat maar gokken of zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 Beter lezen, Bill, staat bovenaan in z'n/haar eerste post '>--- ASP ---<' :) Enne, misschien kun je hier wat mee, Manon: een ipadres kun je zo opvragen: ipadres = Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") Bij je poll kun je dus in een db opslaan (of in een textfile) welk ip al langsgeweest is. Voordat je de poll van een persoon opslaat kijk je dus eerst in je db of dat ip al geweest is. Zoja: helaas, al gestemd, zonee: opslaan maar. Overigens valt ook hiermee te knoeien. Je zou misschien het beste een combinatie van een ip-adres en een cookie kunnen maken.. Dat je op beide controleerd. Dan moeten ze zowel het cookie verwijderen alswel hun ip-adres veranderen.. Echt helemaal voorkomen valt het niet, maar de meeste mensen zullen er niet zo snel op komen. Succes, hopelijk heb je hier wat aan.. Elja Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 [quote:3563e0f5a8="Elja Trum"]Beter lezen, Bill, staat bovenaan in z'n/haar eerste post '>--- ASP ---<' :)[/quote:3563e0f5a8]Beter lezen Elja: "Last edited by manonholterman on 02 Jul 2002 15:11, edited 3 times in total" ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 Op IP adres "scannen" werkt over het algemeen slecht: vaak kunnen dan mensen die achter een proxy zitten niet meer stemmen omdat iemand anders dat al gedaan heeft (die dus achter dezelfde proxy zit). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2002 het is al gelukt!!! thank you for your trouble Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen