anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Hoe zat het ook alweer....? Ik heb onderstaande code, waarin onderin een "mailto" link staat. [code:1:d01d2ace2a] while NOT RS.EOF %> <table width="500"> <tr><td width="140" colspan="3" ></td> <td width="440" > </td> </tr> <tr><td width="20%"> </td> <td width="80%"><b><%=RS( "Woonplaats" )%></b></td> </tr> <tr><td width="5%"> </td> <td width="95%"><%=RS( "Voornaam" )%> <%=RS( "Achternaam" )%></td> </tr> <tr><td width="5%"> </td> <td width="95%"><%=RS( "Adres" )%> <%=RS( "Postcode" )%> <%=RS( "Woonplaats" )%></td> </tr> <tr><td width="5%"> </td> <td width="95%"><a href="mailto:<%=RS( "Emailadres" )%>"><%=RS( "Emailadres" )%></a></td> </tr> <tr><td width="140" colspan="3" ></td> <td width="440" > </td></tr> </table> <% RS.MoveNext WEND [/code:1:d01d2ace2a] Maar hij laat alleen de eerste emailadres zien... Ik heb in mijn css staan: [code:1:d01d2ace2a] body {font-family: Tahoma, Verdana, Arial; font-size: 8pt; background-color: #FFFFFF; } td {font-family: Tahoma, Verdana,Arial; font-size: 8pt; padding-left: 4pt; padding-right: 4pt; padding-top: 1pt; padding-bottom: 1pt; background-color: #FFFFFF; color: #000000; } a:link {color: #0033CC; text-decoration: none} a:visited {color: #0033CC; text-decoration: none} a:hover {color: #FF0000; text-decoration: none;} [/code:1:d01d2ace2a] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Hey! Ik herken die fout! Ik gebruikte een veld dat geen waarde had tijdens testen en was vervolgens verbaast dat ik geen waarde zag. Weet je zeker dat het veld dat je wilt hebben de juiste waarde heeft? :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Jep, hij laat namelijk eenmaal een emailadres zien. Haal ik nu bijvoorbeeld dat "mailto" er voor weg, dan krijg ik alle waardes wel, maarja, dan zijn het geen mailto-hyperlinks meer. Dus het komt door "mailto", maar de vraag is waarom... wacht ff, deze fout KAN gewoon niet..... Shit, ik zie het al...het komt door de instellingen van Outlook. Die overrulen mijn CSS? Waardeloos.... Oké, probleem opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen