anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Oke.. Omdat ik het in het andere topic fout deed doe ik het nu wel legaal :D Hier komt namelijk mijn probleemstelling... Ik heb deze code om de resolutie van de bezoeker te checken en hem dan naar een aangepaste pagina te sturen, maar hij doet het niet! [code:1:7db2f59b24]<script language="Javascript"><!-- // *********************************************** // Screen Resolution Detection Script // *********************************************** if (screen.width <= 1023) { document.location = "http://www.hetnet.nl"; } if (screen.width > 1024) { document.location = "http://www.jelleonline.nl"; } //--></script>[/code:1:7db2f59b24] Ik heb even die websites ingevuld om ff te kijken of hij werkt omdat ik zeker weet dat die moeten werken. Maar goed, weet iemand waarom hij het niet doet? Thx :D [size=9:7db2f59b24]En Bill, mag hij nu wel open blijven?[/size:7db2f59b24] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Wat doet het niet dan? En in welke browser heb je het geprobeerd? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? document.location is overigens deprecated, beter is window.location. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Is het geen screen.width()? En ja, nu mag ie wel open blijven, maar dat had ik je al uitgelegd geloof ik ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Effe zien... > if (screen.width <= 1023) { Okay, dus resoluties kleiner of gelijk aan 1023 gaan naar site 1. > if (screen.width > 1024) { Resoluties groter dan 1024 gaan naar site 2. Maar waar gaan de resoluties heen die exact gelijk zijn aan 1024??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Jah, dat weet ik niet! Ik heb dit script van Hotscripts gehaald maar het wil maar niet werken. Ik heb zelf 1024 en bij mij doet hij dus nix, het blijft gewoon een wit scherm. Moet er een regeltje tussen dan ofzo? :( Ksnap er nix van.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2002 maak er dan ">= 1024" van... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2002 Yess! Thx Bill! :D Hij doet het! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2002 Moet je eigenlijk Workshop Alex bedanken. Die gaf het antwoord namelijk al, alleen moest je daar even wat beter voor lezen/ meer over nadenken. ;) Elja Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 Dank jullie wel... hij doet het nu. Maar ik zal met de volgende vraag even binnen dit Topic blijven: Hoe kan ik aangeven dat het script (helemaal bovenaan) in de hele pagina moet openen? (Whole Page) Want ik werk met zo'n .tk adres en ik wil dat die weggaat na deze pagina... :D Thx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 Gaat niet gebeuren. (Neem aan dat je bedoelt dat de adresbalk bla.tk blijft heten ookal is beeh.nl inwendig aanwezig) Dan moet je toch echt openen in een ander venster. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 Als je nu in de nieuw te openen pagina dit: [code:1:eb5b87e634]<script> <!-- if (top.location != location) top.location.href = location.href; //--> </script>[/code:1:eb5b87e634]antiframes scriptje plakt zal het .tk adres verdwijnen, als dat tenminste je bedoeling was !! vr.gr Smeenk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen