anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Worden variabelen niet meegenomen in een iframe? http://qsdfqsdf/index.asp?menu=1 ik wil in een iframe van index.asp gebruik maken van de variabele menu: maar dit lukt blijkbaar niet. Worden variabelen niet mee genomen in iframes of moet ik het ergens anders zoeken? aerypton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Je moet het ergens anders zoeken. 8) Een webserver weet niet eens wat iframes zijn dus moet het verzoek voor de pagina gewoon net zo afhandelen als welke pagina dan ook. En dus ook eventuele zaken uit de querystring ophalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2002 gevonden: ik was vergeten dat je in asp een variabele nog eens moet opvragen <% menu = Request.querystring("menu")%> Bij php is dat niet nodig! En dat is nu net waarom ik zo graag met php werk :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2002 Ik heb ontdekt dat het de variabele toch niet meeneemt automatisch in een iframe. Om de variabele mee te geven moet je die opnieuw expleciet meegeven: <iframe src=menu/startmenu.asp?menu=<%=menu%> ...> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2002 zoals Annie al zei dus. En in php werkt dat ook niet meer. Vanaf 4.1 moet je $_REQUEST['bla'] gebruiken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 ahja, nu ik annie's antwoord eens opnieuw lees zie ik het... :) (Ik verstond eerst maar half wat ze bedoelde :-? ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen