anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Delen Geplaatst: 3 juni 2002 ik wil graag op mijn site een pagina beveiligen die je dmv een gebruikersnaam en een wachtwoord kunt bekijken. Gewoon een simpel scripje zou al voldoende zijn, is het omdat de gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde zijn en blijven.. Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Altijd handig als je even vermeld wat voor server-side taal je server ondersteund en wat voor server het zo ie zo is (Apache/IIS/etc). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 en vervolgens de zoekfunctie op je vraag loslaat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 En niet crossposten.. http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=61305 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Juist: en 1 + 1 + 1 is hier nog steeds een slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen