anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Delen Geplaatst: 2 juni 2002 Hallo, sinds kort werkt er iets op mijn site niet meer. Ik installeerde een soort image upload programma. En na een beetje prullen (ik kan mij niet inbeelden dat ik iets veranderd heb) :) kan ik slechts 1 afbeelding meer uploaden met ID = 2147483647, terwijl mijn afbeelding afchief nog maar aan ID 25 zit of zo. Verdere afbeeldingen die ik wil uploaden worden niet geupload maar krijgen wel het ID =2147483647. Wat is hier het probleem? Is mijn database vol? kan toch niet , ik heb een ongelimiteerde database. Kan iemand mij helpen met mijn probleem? Graag genoeg uitleg want mijn MySQL-kennis is niet zo best. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 * Zoem zoem * mijn glazen bol draait op volle toeren... Misschien moet je zelf eens met meer uitleg komen? Voorbeeld scripts, url(s)? Want wij kunnen nog steeds niks zomaar raden hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 Ja, het script is te vinden op http://www.mattiebien.com/onnozel/content/coolstuff/dbimg/ probeer maar eens een afbeelding te uploaden. bedankt Tom Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2002 Heb je misschien een record toegevoegd met een hoog id nummer? zo ja, dan is deze verlaagd naar het getal dat je nu hebt (int maximum geloof ik) en dan kan er geen hoger getal meer uitkomen. Ik zou even alles wegscrijven naar een query en je tabel leegmaken.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen