anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Delen Geplaatst: 2 juni 2002 ik heb een eigen board, maar als ik wil registreren dan krijg ik een foutmelding: Algemene Fout Failed sending email ik gebruik phpBB2. Ik heb al lopen stunten met de instellingen maar niets werkt, heb zelfs forum paar keer opnieuw geinstaleerd zonder enige resultaat weet iemand hierop een oplossing ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 Heb je (of als je het niet zelf host: Is er) wel een mailserver geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 moet dat dan bij de vorige versie had ik helemaal geen mailserver opgegeven of zelf een mailserver geinstaleerd, maar ik zou ff proberen om in de instelling een mailserver neer te zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 Hey Bill Gates U roelt thx m8 :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 Vreselijk off-topic: Bill Gates roelt en ik ben zielig... wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.... :s t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2002 vreselijk off-topic teacher roelt ook dan :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen