anoniem Geplaatst: 29 mei 2002 Delen Geplaatst: 29 mei 2002 hey mensen, ik zit met een probleem ik heb een website gemaakt met een paar leuke java scripies maar ze doen het niet als ze allebij in dezelfde website zitten. Dat vind ik zo gek. Ken iemand mij misschien vertellen hoe dat komt? Moet ik ergens op letten als ik 2 java scripies bij elkaar zet?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2002 Als er functies in zitten moet je zorgen dat deze unieke namen hebben... Maar als je nou wat code plaatst kunnen we wellicht een beter en uitgebreider antwoord geven, dussss.... - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2002 Nou ja liever nog een url zodat we even mee kunnen kijken naar een voorbeeld, lijkt me. Ik krijg na het lezen van de tekst namelijk het voorgevoel dat dat wel eens heeeel veel tekst zou kunnen worden en dat leest weer niet zo prettig op een forum (m'n scrollwieltje maakt al genoeg kilometers per jaar :lol: ). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen