anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Delen Geplaatst: 23 mei 2002 ik krijg de laatste tijd veel "puin"-mail via het contactadres :evil: :evil: van mijn site "[url]hush.helmondwed.nl[/url]" nu denk ik dat mijn adres door spiders (ik geloof tenminste dat die dingen zo heten) ik weet dat er een manier is om je emailadres er zo op te zetten dat het niet gelezen kan worden door deze programma's. kan iemand mij hier mee helpen, pleeeeeese :( :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2002 deel 1 in de head, deel twwe waar de link moet staan in de body: [code:1:2067eb0bf3] DEEL 1 <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> ik = "jouwgebruikersnaam"; mijnsite = "jouwprovider.nl"; </script> DEEL 2 <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">document.write('<a href=\"mailto:' + ik + '@' + mijnsite + '\">'); document.write('DOE HET!</a>'); [/code:1:2067eb0bf3] t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2002 zijn er andere methoden? :o zonder gebruik van javascript, daar gaat mijn voorkeur dan eigenlijk naar uit 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen