anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Delen Geplaatst: 13 mei 2002 Wanneer ik een cgi-script start in mijn browser, dan legt deze contact met mijn webserver maar geeft een lege pagina als resultaat terug (er staat wel verborgen code in de lege pagina: doctype, head, meta content, body). Ik heb alle instellingen en mogelijke tests van perl gedaan en dit werkt allemaal Ik heb onder dos getest, dit werkt ook Ik heb meerdere scripts geprobeerd, zelfde resultaat.... Platform is win 95, webserver Xitami v2.4d9,ActiveState ActivePerl 5.6 Wie o wie........... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Je hetbt toch een content text/html toegevoegd. Zonder die regel weet de browser niet dat er html of text wordt gestuurd en zal dus ook niets weergeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Ik heb niets toegevoegd, dit is wat het script schijnbaar genereert (ook andere scripts doen dit). Kortom, ik begrijp niet wat je bedoelt..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen