Ga naar inhoud

php.exe

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer de php_oci8.dll werkend te krijgen. Dit lukt me echter niet, telkens als ik een php pagina laad krijg ik de error box: ...unable to load dynamic link library. Deze vraag zie ik heel veel op internet maar geen antwoord. Nu is het zo dat als ik een pagina in de command prompt draai met PHP als volgt: "php.exe php.php" dan geeft hij geen error. Wil dit zeggen dat hij het dan wel goed doet, of geeft hij hier geen error? P.S. de path variabelen zijn goed dat weet ik nu wel zeker. Marcel
Link naar reactie
Hij vind hem zeer zeker wel, want als ik bijvoorbeeld php_java of php_ldap aanzet vind hij ze wel. Ik kom dit probleem ook zeer vaak tegen op internet, maar geen antwoord. Ik heb nu wel het volgende uitgevonden: Installatie: - Oracle Client 8.1.7 - Oracle 8i personal edition minimal Dan doet hij het, maar dit neemt bijna een gigabyte in beslag in plaats van de beloofde 160 mb van alleen een client installatie. Het lijkt erop dat alleen de oracle client installeren niet voldoende is. Kun je ergens een beschrijving vinden van wat deze extensie allemaal nodig heeft aan dll's? De dll's die ik vind met dependency checker zijn allemaal aanwezig. Marcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...