anoniem Geplaatst: 29 april 2002 Delen Geplaatst: 29 april 2002 Na een herinstallatie van mn PC weet ik niet meer hoe ik ASP aan de praat krijg. Wat doe ik fout ? Ik heb een *.asp pagina met vbscript en asp en deze gesaved in zo'n virtuele map op de c schijf. Ik heb deze virtuele map aangemaakt op de personal web server met toegang lezen,schrijven en scipt aangevinkt. Vervolgens de PWS gestart. Het openen van c:virtuele map*.asp doet het vervolgens niet ( althans niet de VBscript en ASP code ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2002 Dan open je hem als bestand (c:/) en niet onder localhost. Je moet in de URL van je browser Http:// hebben staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2002 Dit soort vragen hebben niks met webprogrammeren te maken, maar met het al dan niet functioneren van een server. Probeer het dus opnieuw in het speciale [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewforum.php?forum=24&6806]servers[/url] forum. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen