anoniem Geplaatst: 25 april 2002 Delen Geplaatst: 25 april 2002 Weet iemand toevallig hoe je toegang kunt krijgen tot het ongetransformeerde originele xml document na een client-side xsl transformatie? Wat duidelijker, ik wil na een client-side tranformatie het onderliggende xml document bij werken en dat bijvoorbeeld met een xmlHttpRequest weer naar de server sturen. /E Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2002 Ok.. dit scheert langs het randje van wat ik wel en niet weet over javascript/xml, maar met: document.XMLDocument.xml en document.XSLDocument.xml krijg je strings terug met de orginele xml/xsl pagina erin. Wellicht kun je deze in de DOM laden en dan aanpassen. Volgens mij kun je het best even zoeken op groups.google.com, want je bent vast niet de eerste die zoiets wil doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2002 Dank je Jurriaan, ik denk dat ik hiermee wel weer even verder kan en ik zal zeker even de groups van google raadplegen. /E Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen