anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Delen Geplaatst: 27 maart 2002 ik laat door een perl-script html code naar het scherm schrijven, waarin ik ook een stukje php heb verstopt: [code:1:52c48cd317] print <<EndOfHTML; <?php require "banners.php"; ?> <p><?php width("234x60") ?></p> EndOfHTML [/code:1:52c48cd317] helaas werkt het niet, wat doe ik verkeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 mijn perl is roestig, maar probeer eens: print qq^ <?php ... ?> ^; edit: Tenzij je natuurlijk zo slim denkt te zijn om de php ook echt te laten uitvoeren... dat gaat sowieso niet lukken [ Dit Bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-03-27 17:38 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 zou dat echt werken? ik bedoel: de php code is gewoon zichtbaar tussen de HTML, die wordt niet verwerkt en onzichtbaar gemaakt (hetgeen bij een 'require'-opdracht wel moet gebeuren). ik wil de php code dus 'onzichtbaar' voor de gebruiker hebben, ik heb het idee dat alleen dan de code zelf ook wordt uitgevoerd. maar iets anders, ik heb het volgende aan het begin van mijn perl script staan: [code:1:83cba87139] print "Content-type: text/html"; [/code:1:83cba87139] moet dit misschien iets anders zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2002 waarom zou dat niet gaan lukken?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2002 Je zal je output dan door de PHP preprocessor moeten halen, maar dat gebeurt niet aangezien je webserver al vindt dat het een Perl script is. De output van zo'n script gaat regelrecht naar je browser... Heb je redenen om Perl en PHP door elkaar te willen gebruiken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen