anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Delen Geplaatst: 25 maart 2002 Ik kan wel zeggen dat ik JavaScript onder de knie heb. Nu wil ik echter ook beetje knutselen met ASP en Databases (ms access 97 :grin: ) welk goed boek, geen beginners boek, kan ik ervoor goed gebruken. Liefst dik, liefst engels(ik vertrouw nederlanders niet echt). Ik zelf d8 aan wrox asp reference. iemand anders? bvd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2002 Een reference gebruik je normaalgesproken als naslagwerk om snel wat zaken op te zoeken en afhankelijk van de kwaliteit van het boek nog wat extra informatie op te doen. En is dus ook niet iets wat je voor je plezier even van voor tot achter door gaat lezen (het is tenminste niet mijn hobby :wink:). Ik ken het boek wat je noemt niet dus het kan zijn dat ik compleet fout zit. Maar lees voor de zekerheid op amazon.com ofso de reviews van het boek eens door en kijk naar andere titels in hetzelfde genre. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2002 ik heb het al eerder gezegd: the ASP bible. De titel zegt het al. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen