anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Delen Geplaatst: 25 maart 2002 enigste wat ik wil is aantal rijen in een tabel optellen en dan dit op de pagina scrijven. var mySQL = "SELECT COUNT(*) " + "FROM berichten;"; var aantalBerichten = adoRecordSet.Open(mySQL, adoConnection, 3) Response.Write("aantal berichten: " + aantalBerichten); en hij geeft dit: aantal berichten: undefined wat, o wat doe ik fout? [ Dit Bericht is bewerkt door: computernerd op 2002-03-25 18:03 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2002 Response.Write( aantalBerichten.Fields(0).Value ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2002 trouwens ik zie nu dat aantalBerichten maar een loze variabele is dit moet 'm zijn: adoRecordSet.Open(mySQL, adoConnection, 3); var aantalBerichten = adoRecordSet.Fields(0).Value; Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2002 cimmie bedankt cimmie bedankt cim-mie cim-mie cim-mie bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen