anoniem Geplaatst: 25 maart 2002 Delen Geplaatst: 25 maart 2002 Hallo allemaal, Het is mogelijk om een excel bestand via asp uit te lezen en dit via html weer te geven op een site. Nu heb ik dit allemaal aan de praat, maar het lukt mij niet een insert te doen. Dit moet wel mogelijk zijn. Je raadpleegt het excel bestand alsof het een database is, want je maakt een ado koppeling ernaar toe. Als ik een insert wil doen heb ik de volgende query: INSERT INTO [blad1$A20:F20] ("Onderdeel", "Versie", "Datum/Tijd", "Bug", "Opmerkingen", "Opgelost") VALUES ("a", "b", "c", "d", "e", "f") Wie kan mij helpen??? Alvast bedankt, Barry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2002 Laat maar ik heb het al opgelost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2002 Share your knowledge. Misschien zijn er anderen met een gelijksoortig probleem, die graag de oplossing willen weten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2002 [quote:afaf01b30a] Op 26-03-2002 10:28, schreef DukeMan: Laat maar ik heb het al opgelost [/quote:afaf01b30a] Ik had een veld waarvan het type datum was. Hier wilde ik gewone tekst in zetten en dat pikte ie niet.... ik gebruikte effe alleen testdata om te kijken of het werkte: a,b,c,d,e,f... Als insert doe ik: INSERT INTO [table$] VALUES (a, b, ,..) Dit werkt goed... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen