anoniem Geplaatst: 23 maart 2002 Delen Geplaatst: 23 maart 2002 Ik heb een boek uit de bibliotheelk geleend over ASP(Snel leren werken met ASP) Hier wordt gezegd dat je personall web server moet installeren en dit heb ik gedaan. Maar hiermee kan ik helemaal geen nieuwe asp pagina maken en met een gewne html'editor lukt het volgens mij niet. Weet iemand hoe het zit? [ Dit Bericht is bewerkt door: Remco de Graaf op 2002-03-26 11:32 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2002 Met personal web server kun je sites draaien onder local host. Om te editen kun je kladblok of een editor van downloads.com halen (ik gebruik crimson) die belangrijke woorden kleuren. Debuggen moet je zelf doen en leer je ook het meest van. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2002 Deze vraag hoort bij Webprogrammeren thuis. Omdat de topicstarter geen zichtbaar email adres heeft, sluit ik deze topic en mag de topicstarter heb opnieuw proberen in bovengenoemd forum. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen