anoniem Geplaatst: 11 maart 2002 Delen Geplaatst: 11 maart 2002 Hallo, Het zou handig zijn wanneer bij mijn pagina, gebruikers meerdere bestanden tegelijk kunnen uploaden. (Anders telkens weer selecteren :sad: ) Weet iemand of dit kan /hoe dit moet? Haike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Ik zou zeggen een formulier met een stuk of 5 verschillende fields voor uploaden (zoals geocities/ brinkster upload) en dan via de submit button de waarden van de velden ophalen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 mooier zou zijn wanneer de gebruiker in de "file-dialog" meerdere bestanden kon selecteren. (Om bijvoorbeeld een hele rits html-bestanden op de server te zetten.) Kan dat ook? Haike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 Dat begint al haast op FTP te lijken, en als dat mag van je provider, zou ik het via die weg aanpakken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 In welke taal wil je het oplossen? Met PHP kan het in ieder geval, het zal met andere talen ongetwijfeld ook mogelijk moeten zijn... http://php.mirror.widexs.nl/manual/en/features.file-upload.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2002 in PHP. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen