anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Delen Geplaatst: 3 april 2002 Hoi allemaal Mijn test-formulier op mijn site werkt fantastisch. Maar kan een formulier ook naar meerdere emaildressen worden gestuurd. De regel code onder de Submit knop ziet er nu zo uit: [code:1:c3fc1b03f8] <form enctype="text/plain" action="mailto:y.g.c.van.berge@freeler.nl" method="post"> [/code:1:c3fc1b03f8] Kun je hier emailadressen aan toevoegen ? En zo ja, hoe ? groetjes Yvonne Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 zomaar uit de losse pols maar mischien kan je er een komma tussen elk adres zetten....... dus adres@blaat.nl, adres2@blaat.nl mischien is er op http://www.hotscripts.com wel een (php) script tevinden die dat ook voor jouw wil doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 een ; zal het beter doen denk ik... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2002 Hoi Bedankt allebei. En het is inderdaad ; groetjes Yvonne Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen