anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Delen Geplaatst: 5 maart 2002 . [ Dit Bericht is bewerkt door: Sneeky op 2002-03-05 13:28 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Het is normaalgesproken natuurlijk niet de bedoeling dat je hier zomaar wat code neerkwakt (die er ook nog eens onleesbaar uitziet) met het verzoek om er wat van te maken. Maar voor deze ene keer strijken we maar over ons hart: [code:1:3ebc83866c] <script language="JavaScript1.2"> var it=0; function initialize() { mytext=typing.innerText; var myheight=typing.offsetHeight; typing.innerText=''; document.all.typing.style.height=myheight; document.all.typing.style.visibility="visible"; typeit(); } function typeit() { typing.insertAdjacentText("beforeEnd",mytext.charAt(it)); if (it<mytext.length-1) { it++; setTimeout("typeit()",1); } else return; } if (document.all) document.body.onload=initialize; </script> <span id="typing" style="visibility:hidden" align="left"> Hier zet je dus wat tekst neer die je zelf mag verzinnen </span> [/code:1:3ebc83866c] Deze code kan je neerzetten op de plek waar je de tekst wil hebben. Eventueel kan het <script> stuk nog naar de <head> (om het overzichtelijk te houden), maar dat is niet noodzakelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Hmmm dit is toch een helpdesk ??? ik dacht hier kan ik met mijn probleem terecht ? en ik moet toch de code laten zien om geholpen te worden. maar ja als het hier niet kan ga ik vogende keer op een ander, helpdesks genoeg. sorry voor het storen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Helpdesk?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Ja, zoiets als 0900-belbill :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Dan gooi ik er maar een slot op... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen