anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Ik heb de volgende vraag: Ik wil dat de gebruikers van mijn site het lettertype via de site kunnen veranderen, ik weet dat dit via beeld>tekengrootte>... gaat. maar kan dit niet gewoon via een javascript, ik heb al op internet lopen zoeken maar niks gevonden? Heeft iemand een idee? Alvast bedankt, David Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 je zou zelfs de hele stylesheet voor een pagina aanpasbaar kunnen maken. Zonder al te exotisch te worden, zou je de regel waar je je stylesheet aanroept met javascript laten schrijven, aan de hand van een parameter achter de url. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Voor een simpele HTML-pagina [code:1:070ca2ebe7] <script language="JavaScript"> function change(grootte) { iets.innerHTML = "<font size='"+grootte+"'>"+iets.innerHTML.substring(13)+"</font>"; } </script> <div id="iets"><font size="3"> <select size="1" name="grootte" onChange="change(this[this.selectedIndex].value)"> <option value="1">mini</option> <option value="2">size 2</option> <option value="3">size 3</option> <option value="4">size 4</option> <option value="5">size 5</option> <option value="6">megagroot</option> </select> <b>Hier staat wat vette tekst<p>en verder nog een hoop tekst.</b> <p><font size='1'>en wat kleine tekst </font> gevolgd door grotere... </font></div> [/code:1:070ca2ebe7] [ Dit Bericht is bewerkt door: Financial op 2002-02-14 17:05 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Bedankt voor jullie goede respons... ik denk dat ik de laatste oplossing ga gebruiken David Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2007 Ik heb er helaas niet zoveel aan :D Ik ben een TEAMsite aan het bouwen binnen Sharepoint 2007 omtrent leren en werken met een beperking. Daarvoor wil ik dus de mogelijkheid bieden dat de bezoeker de grootte van de tekst kan kiezen. De oplossing van Financial heeft alleen toepassing op de tekst binnen het webpart. CSS doet hetzelfde. Ik kan wel een korte uitleg op de site zetten dat ze CTRL + "+" kunnen gebruiken, maar wil graag deze mogelijkheid aanbieden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen