Ga naar inhoud

Tekstgrootte veranderen

anoniem

Aanbevolen berichten

Voor een simpele HTML-pagina [code:1:070ca2ebe7] <script language="JavaScript"> function change(grootte) { iets.innerHTML = "<font size='"+grootte+"'>"+iets.innerHTML.substring(13)+"</font>"; } </script> <div id="iets"><font size="3"> <select size="1" name="grootte" onChange="change(this[this.selectedIndex].value)"> <option value="1">mini</option> <option value="2">size 2</option> <option value="3">size 3</option> <option value="4">size 4</option> <option value="5">size 5</option> <option value="6">megagroot</option> </select> <b>Hier staat wat vette tekst<p>en verder nog een hoop tekst.</b> <p><font size='1'>en wat kleine tekst </font> gevolgd door grotere... </font></div> [/code:1:070ca2ebe7] [ Dit Bericht is bewerkt door: Financial op 2002-02-14 17:05 ]
Link naar reactie
  • 5 jaren later...
Ik heb er helaas niet zoveel aan :D Ik ben een TEAMsite aan het bouwen binnen Sharepoint 2007 omtrent leren en werken met een beperking. Daarvoor wil ik dus de mogelijkheid bieden dat de bezoeker de grootte van de tekst kan kiezen. De oplossing van Financial heeft alleen toepassing op de tekst binnen het webpart. CSS doet hetzelfde. Ik kan wel een korte uitleg op de site zetten dat ze CTRL + "+" kunnen gebruiken, maar wil graag deze mogelijkheid aanbieden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...