anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Delen Geplaatst: 3 februari 2002 [code:1:5dab73dad5] <html> <head> <title> Test</title> <body> <p><?php include("reacties.inc"); ?></p> <p><?php $gastenboek= "reacties.inc"; ?></p> <p><?php $gindex= fopen($gastenboek,"a"); ?></p> <p><?php $write="Naam: <a href="mailto:$mail">$naam</a><br>"; ?></p> <p><?php stripslashes($write); ?></p> <p><?php fwrite($gindex, $write); ?></p> <p><?php fwrite($gindex, $bericht); ?></p> </body> </html> [/code:1:5dab73dad5] Ik heb bezig met het gastenboek te maken in PHP dat een tijdje geleden in C!T stond, maar met enkele aanpassingen. [url=http://www.pchulp.nicewebs.com/test/form.htm]hier[/url] vind je het formulier dat ik gemaakt heb. En [url=http://www.pchulp.nicewebs.com/test/gindex.php]hier[/url] vind je het gastenboek. Nu wil tussen de ingevoerde gegevens, een regel overslaan, <p> dus. Alleen het wil niet lukken. Wie heeft er een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 <BR> Moet voldoende zijn! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 ik wil voor elke een nieuwe alinea en dat wil dus niet Wel ff goed lezen he :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2002 Als je achter elke </p> een <br> zet moet het lukken volgens mij. En anders zet je er twee of drie <br> tags voor. :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Wil ook niet lukken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Je moet natuurlijk wel die <p> wegscrijven naar disk en niet ergens tussen de PHP code zetten. Als je voor iedere reactie een <p> wilt hebben, doe je zoiets: $write="<p>Naam......."; en die schrijf je dan verderop naar disk... Ik geloof ook aan je code te zien dat je er eigenlijk nog maar weinig van snapt :smile: Iedere keer <?php openen is zinloos, moet moet gewoon al die <p> tussen je code uitvissen en dan al die schrijfacties in één <?php ... ?> blok zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Ik ben idd. een beginner op php gebied, daarom had ik dan ook overal een <p> geplaatst, om te kijken waar de fout zit. Met deze handige info die ik gekregen heb, ga ik weer eens verder prutsen :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 [quote:b05eaa2863] Op 04-02-2002 16:12, schreef WaarAnders: Met deze handige info die ik gekregen heb, ga ik weer eens verder prutsen :smile:[/quote:b05eaa2863]Plaats vooral code als je nog meer wilt weten, dat zegt namelijk meer dan 1000 woorden... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen