anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Hoi Hoi, ik wil een javascriptje schrijven dat na het verlaten van een textbox geen submit doet van het form. Maar wel de check op de textbox. Wie weet hier een oplossing voor. Jeroen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Geen submit-button gebruiken. :wink: Serieus: Je maakt gewoon een knop van het type 'button'. Via een onClick wordt er vervolgens een javascript-functie aangeroepen die alles controleert en indien mogelijk het formulier verzendt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Hoi Bedankt voor je reactie dit heb ik echter geprobeerd maar die functie bij mij klopte ook wel maar het formulier werd dan echter nooit meer verzonden. want document.form.submit() werkt daar dan niet jeroen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 [quote:2b6cf27cee] Op 01-02-2002 16:16, schreef Timbo.nl: na het verlaten van een textbox [/quote:2b6cf27cee] probeer eens: onBlur() t. _________________ Meekijken op mijn desktop? [url=http://members.atlasf1.com/sally/stuff/cuswallpaper.html]Klik hier![/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: teacher op 2002-02-01 18:04 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen