anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Ik wil elke keer dat er door een lus gelopen wordt ook daadwerkelijk een alert verschijnt en niet achteraf eenmalig.Ik weet dat er een commando voor is, maar dus niet welke.Kan iemand mij daar bij helpen?Bij voorbaat dank, william Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 gaan we weer... de paranormaal begaafde vraagoplossers worden weer geroepen.Ervanuitgaand dat je het over javascript hebt..for(i=0;i<10;i++) { alert(i); }geeft 10 alerts, enfor(i=0;i<10;i++) { .. } alert(i);geeft 1 alert. Best logisch eigenlijk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Ja het ging i.d. over javascript. Als je de coding ziet zou je inderdaad zeggen je krijgt 10 keer een alert. Maar ik heb slechts een alert, de laatste. De achterliggende gedachte ken ik niet, maar ik weet dat er een commando moet zijn die er voor zorgt dat in zo'n lus de statements daadwerkelijk uitgevoerd worden.thanks anyway, william Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 tja, dit zou het moeten doen. Gebruik je misschien een popup killer o.i.d.Welke browser, etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 Ik ben er achter. Zoek het verschil:var teller; for(teller = 0; teller < 10; teller++) { alert("teller: " + teller); }ofvar teller; for(teller = 0; teller < 10; teller++); { alert("teller: " + teller); }stom dus. bedankt voor de moeite i.i.g., william Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen