anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Delen Geplaatst: 9 januari 2002 Hallo,Ik heb een Yabb forum geupload en alles werkt zoals het hoort behalve dat ik geen "nieuw bericht" kan maken. Ik krijg dan steeds een foutmelding. Het forum staat op http://bezoek.port5.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl .Deze meldingen kom ik tegen. Kon dit bestand niet openen: 1010511251.txt Foutmelding moet hier ergens zitten: ONCLICK="javascript:storeCaretWie weet een oplossing ik heb alles al geprobeerd.Groetjes, Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2002 hey heb ff getest, kan wel posten maar daarna niet meer bekijken :???:vreemd, ik heb zelf ook YaBB maar geen enkel probleem...------------------ de dokter zegt dat alles goed komt als ik maar genoeg pilletjes inneem... en ik ben net als ieder ander want ik mag ook 2 uur per dag m'n kamer uit net als jij, toch? # Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Heb zelf ook YaBB problemen gehad, chmod opnieuw gedaan, daarna werkte alles perfect.Jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen