anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Even een vraagje voor de PHP freaks hier.. Ik gebruik nu al een tijdje Greymatter (wat CGI/Perl is) maar ik wil ook eens een beetje gaan experimenteren met PHP. Nu vraag ik me af wat een goede vervanging voor Greymatter is met PHP. Ik had al een lijstje gevonden, maar dat was wel erg lang, en ik zie door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer. Dus, kan iemand mij een news-logging PHP script noemen waar hij/zij goede ervaringen mee heeft, en bij voorkeur dus iets wat lijkt op Greymatter?[This message has been edited by Husky (edited 07-01-2002).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 De meeste scripjes die daar staan zijn wel goed. Waarschijnlijk moet je er toch een paar gaan testen en kijken of het je bevalt of niet.------------------ MSN kan er stukken beter uitzien dan nu!!! Icq: 96366865 Msn: tom@ikwilhet.nu Aim: thomasroelofs Yahoo: tom_roelofs Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen