anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Delen Geplaatst: 1 januari 2002 Ik wil gaar dat php een php bestand opend en daar in een string delete. Kan dit met "unset" zo ja, leg het uit!Groetjes Marien------------------ I don't have a live!I have PHP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 Met "unset" kun je variabelen verwijderen.Meer info over unset vind je op: http://www.php.net/manual/en/function.unset.php------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2002 Ik kom er maar niet uit :sad: Mijn code is code: <?php include ("reacties.php"); unset ($a68); ?> $a68 bestaat uit $a68='<a href=68.php>Test delete<a> 01-01-02<br>'; Wat doe ik verkeerd?? Bij de weg: Gellukig Nieuw JaarGroetjes... ------------------ I don't have a live!I have PHP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Kan je niet gewoon $a68="" doen of zo?[edit]Voor de duidelijkheid van de twee ', twee " gamaakt[/edit]------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.[This message has been edited by Bill Gates (edited 02-01-2002).] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen