anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Delen Geplaatst: 28 december 2001 Mijn online game is klaar en ik zoek nu nog test spelers voor mijn spel.come.to/shikirak mzzl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Vertel eens wat meer over dat spel, hoe je het gemaakt hebt en wat het verhaal is enzo...------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vindt ik wat ver gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 kun je niet gelijk een link geven naar de exacte lokatie van dat spelletje? tis nogal zoeken nu------------------ Aan de inhoud van deze posting kunnen geen rechten worden ontleent. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2001 http://come.to/shikira/ maar op dit moment is hij offline wegens werkzaam heden.Morgen doet hij het weer zeker te weten.Een verhaal ben ik aan het schrijven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2001 Ik vertel binne kort wel hoe ik het gemaakt heb want ik ga nu slapen enzo en morgen geen tijd dus.. alvast een happy newjear Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2001 Ik heb ff snel rondgeneusd, en ik moet zeggen: het is wel aardig. Alleen moet je wel een snelcursus Engels gaan volgen, want de pagina staat vol met fouten. Maar als het af is zal ik zeker terugkomen... Jij ook een prettige jaarwisseling toegewenst, net als alle andere forumbezoekers en moderators die ik regelmatig "zie". :grin:- Basje.------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2002 Ik maak zoveel typ fouten omdat ik grotendeels dislecties (weet ni hoe je dat schrijft)ben en daarom maak ik veel fouten.Duzz Maar mijn pa is op spelfouten aan het checken op dit moment duzzz.Mzzl AcIDeR Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen