anoniem Geplaatst: 2 mei 2001 Delen Geplaatst: 2 mei 2001 Kan iemand mij vertellen hoe het java scriptje voor het printen van een internet pagina er uit moet zien? Ik wil dit scriptje graag aan een knopje koppelen op mijn website. En als men daar op drukt moet de betreffende pagina afgedrukt worden.Alvast bedankt,Martijn van Leeuwen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2001 voor het printen van eenvoudige tekstpagina's is dit voldoende:<form> <input type="button" name="printknop" value="print" onclick="javascript rint()"> </form> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2001 das nog geen reden om je tong uit te steken :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2001 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2001 huh??? klein vautje er moet natuurlijk gewoon staan : "javascript:print()" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2001 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2001 Kan ik in dit scriptje ook naar een andere html-pagina verwijzen. Eentje die is opgemaakt als printable version. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2001 je kan natuurlijk in dat geval eerst de "print-vriendelijke" pagina laden en daar pas de print optie aanbieden (eventueel via een onload). Of je kan de "print" versie in een hidden frame laden en deze uitprinten. Misschien heb je wat aan de code die op deze pagina staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2001 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2001 Dit is ook leuk. Bouw een link op je pagina met tekst home of back ofzoiets en dan als er op gedrukt wordt en de printer staat aan wordt de pagina geprint hahahahaha!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2002 Hé, misschien ben ik wat laat met deze reactie (wat heet, ongeveer een jaartje :wink:), maar als ik die code gebruik is er een button, en nu weet ik dat het ook met een hyperlink kan. Wat moet ik dat invullen, want als ik hyperlink invoer voor button krijg ik een raar gevalletje, D Spaans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2002 <a href="..." onclick="javascript:print()">link tekst</a> [edit]Even de tag compleet gemaakt.[/edit] _________________ Ik heb geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-24 09:04 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen