anoniem Geplaatst: 10 april 2001 Delen Geplaatst: 10 april 2001 Hoe kan ik plaatjes bebeiligen tegen kopieren en/of opslaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2001 Door deze niet op 't web aan te bieden."Print-Scrn" --> "Start/Programma's/Paint(of-ander-pakket).exe" --> "CTR + V" geen script dat hiertegen helpt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2001 :grin: :grin: :grin: ja goeie! Tís gewoon niet mogelijk, echt, echt, echt niet!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2001 Je kan ze wel beveiligen tegen "extern" linken (dus dat een andere site direct jou plaatjes oproept), maar daarvoor moet je vanalles geinstalleerd hebben (Apache en mod_rewrite). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2001 quote:Tís gewoon niet mogelijk, echt, echt, echt niet!!!!Hoe weet jij nou dat je plaatjes niet kan bebeiligen :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2001 wat je wel kunt doen is ze niet al te groot aanbieden. 150x150 bijvoorbeeld. Je geeft zo een impressie weg maar niet je kostbare image... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2001 Of bij alle plaatjes een watermerk aanbrengen zodat het altijd duidelijk is dat de plaatjes van jou komen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2001 Sorry daar had een g moeten staan... Excuses (vooral voor het niveau) :grin: :grin:[This message has been edited by chiquita71 (edited 11-04-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2001 Of de plaatjes in zo'n groot formaat aanbieden dat je zelfs in de grootste resolutie nog 24 screenshots moet maken om het plaatje op te slaan (nadat je alle andere mogelijkheden om het op te slaan hebt uitgeschakeld. Zo kan je het plaatje laten weergeven door een applet waardoor je het niet even 123 kan opslaan met je rechtermuisknop). :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2001 Wat mij altijd wel opvalt is dat de uitleg voor iemand die net begint al snel te moeilijk is....(= geen kritiek, maar slechts een constatering....)Nu weet ik niet of zwaan net begint, maar dat valt me gewoon op... Je kan het ook wel beroepsvervlakking noemen...(toch? euhhh..) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Ik heb even gezocht, maar was er niet zo'n server - client programma wat er echt voor zorgde dat je geen plaatjes meer kon stelen? iets met alchemy ofzo???ik kan het niet uistaan dat ik het niet meer weet!!! :mad: wie helpt!teacher Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 een script had ik het dus over.wat hooguit kan is toetsaanslagen onderscheppen....echter, open een window (maakt-niet-uit-wat-voor-één) zet 'm verkleind naast je browser-venster (ja, die met 't plaatje). resultaat hiervan: 1 --> focus weg van browser-venster 2 --> toetsaanslagen worden niet meer afgevangen door 't script 3 --> zie mijn eerdere post... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Of zet gewoon Javscript effe uit...Jongens, het kan gewoon niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Nu wordt ik echt boos. Wedden dat ik binnen één week een plaatje heb die jullie niet kunnet stelen?Voor vijf piek.Wacht, wel met IE 5.x of Netgezicht 6.0[This message has been edited by computernerd (edited 19-04-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Computernerd: Challenge accepted! :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Ik doe ook mee...Hey computernerd, je kan het beste een verzekering afsluiten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 computernerd, de plaatjes komen op de een of andere manier altijd je computer binnen via je videokaart. En welke beveiliging ze ook bedenken (en er is inderdaad 1 goede, waar ik helaas de naam van kwijt ben) toch kan die omzeild worden. Verloren geld :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Nog een manier om een plaatje te kopieeren: koop een scanner en een wegwerpcamera en maak een foto van het het scherm inc. het plaatje. Laat het filpje ontwikkelen. Leg de foto onder de scanner. Scan de foto. Sla de scan op en open de scan in bv. paint en klaar is kees: plaatje gekopieerd....Beste manier om plaatje te beveiligen tegen kopieeren = plaatje niet publiceren, maar harde schijf met plaatje uit computer slopen en de harde schijf plaatsen in een raket naast een tijdbom. Dan de raket afschieten naar een andere plek in melkwegstelsel en hopen dat marsmannetjes de raket niet onderscheppen en deschijf per ongeluk achterlaten op aarde na een bezoek aan onze planeet... :grin: :grin: (beetje flauw... :wink:)Kortom, plaatje valt niet en te publiceren en te beveiligen... Want des noods maak je een foto van het plaatje met een fototoestel.Oke, succes met jullie beveiligingstechnieken. MisterPP.s. quote:Originally posted by computernerd: Wedden dat ik binnen één week een plaatje heb die jullie niet kunnet stelen?Voor vijf piek. Bedoel je nou dat jij 5 piek geeft aan degene die toch jouw plaatje kan stelen? In dat geval: mijn rekeningnummer is ... En alvast bedankt, he!------------------ meneer Weiler is cool.nl[This message has been edited by MisterP (edited 19-04-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Ik vraag me af wat voor plaatjes jij gaat plaatsen. Je kunt er inderdaad een watermerk op aanplakken. In photoshop ofzo. Of zelf ene maken!trouwens cim er is wel een script die dat niet mogelijk maakt! huhuh. oet je m hebben? Roep maar![This message has been edited by computernerd (edited 19-04-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2001 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2001 Ben ik wel eens benieuwd naar.Volgens mij kan dat alleen maar werken met je IE (of Netschaap) venster actief, dus als je op eerst op een ander venster klik en dat nagenoeg uit beeld schuift kun je vervolgens alsnog een schermkopie maken..... Maar, bewijs mijn ongelijk :-) ... graag zelfs...------------------ If you truly feared failure, you'd be very successful. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen