Ga naar inhoud

[mysql] Aantal rijen tellen een weergeven


Aanbevolen berichten

ik heb dit en dit zou volgens mij moeten werken: [code:1:b7cc63e357] $sqlc = "select * from cat"; $resc = mysql_query($sqlc) or die(mysql_error()); $count = mysql_num_rows($resc) or die(mysql_error()); echo $count; [/code:1:b7cc63e357] hiervoor maak ik natuurlijk een juiste connectie met m'n db. Ik heb geen idee wat er fout gaat, want er wordt niks weergegeven, ook geen errors. Er zit overigens info in m'n tabel :wink: Wat doe ik fout? [url=http://www.pchulp.nicewebs.com/start/admin/review.php]hier de site[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: WaarAnders op 2002-04-06 22:36 ]
Link naar reactie
Dit zou inderdaad moeten werken, tenzij ook ik helemaal scheef aan het kijken ben (dat kan natuurlijk ook :grin:). Heb je het scriptje toevallig al los geprobeerd van de rest van de pagina (dus zonder opmaak)? Of heb je al in de html broncode van de pagina gekeken of de uitkomst niet toevallig ergens verloren raakt in de opmaakcodes waardoor deze niet zichtbaar is?
Link naar reactie
[quote:9600886d1c] Op 06-04-2002 23:10 schreef Dilbert: Idioot! We kunnen nu je hele site verknoeien. :razz: :razz: :razz: D. [/quote:9600886d1c] duh... ik neem aan dat de mensen hier niet zo lame zijn :wink: Er komt als alles klaar is natuurlijki een pw op :smile: ik zal eens even in de code kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...