anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Delen Geplaatst: 6 april 2002 ik heb dit en dit zou volgens mij moeten werken: [code:1:b7cc63e357] $sqlc = "select * from cat"; $resc = mysql_query($sqlc) or die(mysql_error()); $count = mysql_num_rows($resc) or die(mysql_error()); echo $count; [/code:1:b7cc63e357] hiervoor maak ik natuurlijk een juiste connectie met m'n db. Ik heb geen idee wat er fout gaat, want er wordt niks weergegeven, ook geen errors. Er zit overigens info in m'n tabel :wink: Wat doe ik fout? [url=http://www.pchulp.nicewebs.com/start/admin/review.php]hier de site[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: WaarAnders op 2002-04-06 22:36 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Idioot! We kunnen nu je hele site verknoeien. :razz: :razz: :razz: D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2002 Dit zou inderdaad moeten werken, tenzij ook ik helemaal scheef aan het kijken ben (dat kan natuurlijk ook :grin:). Heb je het scriptje toevallig al los geprobeerd van de rest van de pagina (dus zonder opmaak)? Of heb je al in de html broncode van de pagina gekeken of de uitkomst niet toevallig ergens verloren raakt in de opmaakcodes waardoor deze niet zichtbaar is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 [quote:9600886d1c] Op 06-04-2002 23:10 schreef Dilbert: Idioot! We kunnen nu je hele site verknoeien. :razz: :razz: :razz: D. [/quote:9600886d1c] duh... ik neem aan dat de mensen hier niet zo lame zijn :wink: Er komt als alles klaar is natuurlijki een pw op :smile: ik zal eens even in de code kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 Er wordt ook niks in de code weergegeven :sad: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 Ik heb even gekeken in de code en zie dit staan: [code:1:5dbb06e9ac] <select name="soort"> 1 </select> [/code:1:5dbb06e9ac] Wat doet die "1" daar? Is dat toevallig de count die je wil zien? p.s. ik zie in je html <//li> en <//font> staan p.s.2 Cat[b:5dbb06e9ac]t[/b:5dbb06e9ac]egorie :???: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2002 :smile: /me gaat nogmaals kijken waar dat ding dan staat. die <//li> is natuurlijk fout, moet gewoon </li> zijn, kwam ik een paar dagen geleden achter, nog niet verandert m'n is idd niet zo goed :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen