anoniem Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Hallo allemaal, ik heb een website gemaakt met achtergrondmuziek. Dit heb ik gebruikt in Frontpage: <embed src="JG.mp3" hidden="true"autostart="true"> Kan het dan ook harder? Het hoeft niet veel harder, maar ik vergelijk het nu met de radio die ik altijd aan heb staan op de pc en op dat volume van de box hoor je amper wat. Ben bang dat je dan niet eens door hebt dat er geluid van mijn site komt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Achtergrondmuziek op een website is zo jaren 80, gewoon niet doen. Veel bezoekers zijn meteen weg, zeker als je het ook nog eens doet zonder optie om het uit te zetten. Zou jij het fijn vinden als je door je radio heen plotseling een of andere stukje baggermuziek (want het is nooit je smaak en van inferieure kwaliteit, want het moet klein zijn) gaat afspelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Inderdaad, muziek op een website kan prima werken maar automatisch startende muziek werkt vrijwel altijd ergernis op. Zorg er dus voor dat je muziek standaard uit staat en de bezoeker eerst op een play-knop moet drukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Het is erg privé en tijdelijk deze site. Beetje jammer zulke reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 tja, dat had je natuurlijk ook eerder kunnen melden.... hoe dan ook: jij kan op afstand niet regelen hoe hard de muziek staat bij de bezoekers van je site. net als bij resolutie, schermlettergrootte, is dat een aspect dat verschilt per gebruiker/pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 <embed src="JG.mp3" VOLUME="100" hidden="true"autostart="true"> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 [quote:8d8ad64dc2="derkdejong"]tja, dat had je natuurlijk ook eerder kunnen melden.... hoe dan ook: jij kan op afstand niet regelen hoe hard de muziek staat bij de bezoekers van je site. net als bij resolutie, schermlettergrootte, is dat een aspect dat verschilt per gebruiker/pc.[/quote:8d8ad64dc2] Moet iedereen overal bij vermelden waarom hij een site wil met geluid of groen of geel wil hebben? Vind ik niet... Bij andere zaken is dat misschien van toepassing, bij deze vraag denk ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2012 [quote:66bab27c3c="amira"]<embed src="JG.mp3" VOLUME="100" hidden="true"autostart="true">[/quote:66bab27c3c] Dank je wel De site was inmiddels in de lucht en gezien bijna niemand de radio aan heeft op de pc is het net te horen hoe ik het heb gedaan. Maar zal het bewaren! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen