anoniem Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Hallo allemaal, Op het moment heb ik mijn site gemaakt met Joomla. Maar ik vind dat ik niet zo vrij ben omdat je toch afhankelijk bent van de extencies die je gebruik. Ik zou graag terug gaan naar HTML omdat je uit eindelijk wat vrijer bent na mijn idee, alleen.. mijn HTML kennis is niet zo goed. Ik gebruik een fotoalbum een blog waar mensen op kunnen reageren en een contact formulier. Het reactie formulier en het contact formulier gebruiken een Captcha. Is dit te realiseren met weinig HTML kennis en geen PHP kennis ? Of is het dan toch beter om met Joomla door te gaan? graag hoor ik jullie tips, opmerkingen, suggesties. :) Groeten, Erwin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2012 Als je niet bekend bent met PHP of een andere server sided taal (ASP bijvoorbeeld) en het liefst een online database (MySQL bijvoorbeeld) is het onbegonnen werk om een goed systeem neer te zetten. Een CMS is dan de beste keuze. Of je dan bij Joomla wil blijven is een tweede, ik zou persoonlijk voor Wordpress gaan. Maar dat is vaak een kwestie van smaak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2012 Bedankt voor de reactie en ik zelf had ook al mijn twijfels of het wel haalbaar was met mijn kennis. Groeten, Erwin Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen