anoniem Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Beste mensen, Ik heb onlangs met een vriend van mij en een Grafische ontwerper een website opgericht genaamd: http://Combatwars.nl' Een online maffia spel. Maar we hebben ook een aantal klikmissies. Dat als mensen op de klikmissie klikken dat hun een aantal credits krijgen. Maar onlangs wou ik google Adsense installeren maar was hier voor afgewezen gezien er te weinig informatie stond op de website. Mijn vraag was dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel wordt aangenomen. Of weet iemand van jullie een bepaalde website dat als men op de link klikt dat ik dat 0,02 cent bijvoorbeeld krijg. ( meer mag natuurlijk ook ! :-) ) Met vriendelijke groet, Dennis Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 [quote:88271b6de6="Combatwars"]Beste mensen, Ik heb onlangs met een vriend van mij en een Grafische ontwerper een website opgericht genaamd: http://Combatwars.nl' Een online maffia spel. Maar we hebben ook een aantal klikmissies. Dat als mensen op de klikmissie klikken dat hun een aantal credits krijgen. Maar onlangs wou ik google Adsense installeren maar was hier voor afgewezen gezien er te weinig informatie stond op de website. Mijn vraag was dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel wordt aangenomen. Of weet iemand van jullie een bepaalde website dat als men op de link klikt dat ik dat 0,02 cent bijvoorbeeld krijg. ( meer mag natuurlijk ook ! :-) ) Met vriendelijke groet, Dennis[/quote:88271b6de6] Je zou voor klik(com)missies eens kunnen kijken op www.zanox.nl of tradetracker.nl... Al moet ik wel zeggen dat ze de laatste tijd amper (klik) commisie campagnes aanbieden.. Google ook eens op "GPT website / Klikspel" Succes!;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Probeer iets van een uitleg te geven over wat je spel doet, hoe je het speelt, waar het op gebasseerd is, etc. Het lijkt mij niet geheel onmogelijk wat meer toe te lichten over het spel? Als je een basis hebt van ongeveer 300-500 woorden op 1 of meerdere paginas, probeer je het nog eens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen