anoniem Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Ik gebruik een popup menu waar op een bepaalde regel staat: position:absolute; (java script?) Hier wordt aangegeven waar het menuutje zich vertoont. Het vertoont zich nu op de plaats waar de muispijl zich bevindt.Zie: http://www.jeanneverhulst.nl/proef.web/ Ik wil hem vertonen recht onder de menuknop. Dat ziet er gestruktureerde = netter uit. Welke code moet ik toepassen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Heb je nou gewoon een code gebruikt waarbij je niet weet wat het doet? In de broncode staan allemaal verwijzingen wat je waar moet invullen namelijk. Als je graag met bestaande codes werkt (waar niks mis mee is) zoek dan eerst de juiste code. Dropdown menu dus. Wat je simpelweg met een lijst en css kunt bouwen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 [quote:7fca80e447="The_Ultimate"]Heb je nou gewoon een code gebruikt waarbij je niet weet wat het doet? In de broncode staan allemaal verwijzingen wat je waar moet invullen namelijk. Als je graag met bestaande codes werkt (waar niks mis mee is) zoek dan eerst de juiste code. Dropdown menu dus. Wat je simpelweg met een lijst en css kunt bouwen.[/quote:7fca80e447] Ik heb de aanwijzigingen wel gelezen, maar ik zie er geen antwoord op mijn vraag. Misschien veronderstel je meer kennis bij mij dan ik bezit :( Als je het antwoord weet dan hoor ik dat graag van je. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik geef ook geen antwoord op je vraag. Ik stuur je een bepaalde richting uit. Bestaande codes gebruiken is niet verkeerd. Maar gebruik dan aub wel de juiste code. Dus een code voor een drop down menu (je wilt graag dat het eronder komt en niet waar de muis staat, zoals het menu van de computer totaal website bijvoorbeeld) Maar dit forum is helaas niet gericht op het enkel geven van een code. Code requests (zoals je doet) zijn niet toegestaan. Zie: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=59999 punt 3 Dat is ook de reden waarom ik je een andere richting uitstuur wat betreft je code. Ik zeg niet dat het onmogelijk is met deze code voor elkaar te krijgen wat je wilt. Maar het kan veel simpeler en dan werkt het gelijk zoals je wilt. Leer je maar eens wat in over Drop Down menu en de verschillende codes die daarvoor bestaan, en zoek je dan die uit wat je het meest bevalt. Wat ik trouwens vreemd vind is dat je een website voor iemand bouwt, terwijl je zelf aangeeft geen kennis te hebben van coderingen. Dan kun je beter met programma's als drupal/joomla e.d. werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Als je inderdaad de kennis niet bezit, dan wordt het een lastig verhaal. Elk inhoudelijk antwoord zal je -met alle respect- toch boven de pet gaan waarschijnlijk. Je kunt daarom misschien beter naar een oplossing als [url=http://cssmenumaker.com/css-drop-down-menu]CSS Menu maker[/url] kijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen